Metamorfoza Beatki i Sary plus backstage :)

Wczorajsze popołudnie spędziłam ze wspaniałymi dziewczynami Beatką i Sarą, z pędzlami i paletkami w dłoniach :) 


Beatka :)


co zrobiłam:

1. wyregulowałam brwi ;) 
2. oczyszczoną buzię spryskałam tonikiem, położyłam bazę rozświetlającą, podkład, korektor, utrwaliłam wszystko pudrem transparentnym
3. oczy pomalowałam cieniami z paletki Lovely nude make up kit (ta bardziej różowa wersja)
4. wytuszowałam rzęsy, dokleiłam sztuczne, brwi podkreśliłam cieniem
5. twarz wykonturowałam brązujacymi kulkami, troszkę matowego różu na policzki
6. usta pomalowałam pomadką w odcieniu delikatnego cielistego różu

Sara :) 


co zrobiłam:

1. oczyszczoną buzię spryskałam tonikiem :) potem baza, podkład, korektor, puder transparentny 
2. do makijażu oczu używałam sypkich pigmentów i intensywnych cieni więc nakładałam je na mokro z Duraline firmy Inglot :) linię wodną pomalowałam kredką w odcieniu turkusu
3.  rzęsy wytuszowałam tuszem, dokleiłam sztuczne, brwi podkreśliłam eyelinerem w żelu w odcieniu ciemnego brązu
4. Buzię wykonturowałam ziemią egipską Bikor, na policzki nałożyłam rozświetlający róż, 
5. usta pomalowałam matową pomadką :) jedną z moich ulubionych w tym momencie ;)


dziękuję dziewczynom za miło spędzony czas :*






 

  miłego dnia :*

  Aga




Komentarze

  1. Hej Kochana:) Czy jest taka opcja żebyś pisała jakie dokładnie firmy kosmetyków używasz do tych makijaży? Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za uwagę ;) w przyszłych postach na pewno poświęcę więcej czasu na listę produktów :) jeśli chodzi o jakiś konkretny kosmetyk proszę pytac w komentarzu odpowiem na wszystkie pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz