Paleta LOVELY classic nude make up kit

Całkiem niedawno kupiłam paletkę Lovely Classic nude make up kit, już wcześniej miałam wstawic posta ale w końcu zdecydowałam że zanim to zrobię użyję jej jeszcze kilka razy :)





prawdę mówiąc nie oczekiwałam wiele po cenie 13 zł za 12 cieni ;) a paletka daje rade ;) 
Zacznę od początku... o nakładaniu cieni (szczególnie jasnych, matowych) bez bazy można zapomniec, nałożone na bazę dają fajny delikatny efekt ale dośc długo się utrzymują się na powiece. Jak to często bywa z cieniami z tego przedziału cenowego, odcienie perłowe mają lepszą pigmentację i lepiej "przyklejają" się do powieki. Troszeczkę się osypują przy użyciu pędzli, nie próbowałam nakładac ich pacynką dołączoną do opakowania. 
Swatche cieni (na skórze miałam balsam do ciała więc się przykleiły jak na bazę ;)) 
palety używałam do wykonania makijażu Beaty, głównie 1, 4 kolor
http://cosmeticseduction.blogspot.com/2015/02/metamorfoza-beatki-i-sary-plus-backstage.html

makijaż dla brązowych oczu paleta lovely nudes


do tego makijażu użyłam:

 Miłego dnia :* 
Aga

Komentarze

  1. na zdjęciu z różowymi ustami wkradł mi się błąd ;) znam język polski ale ta czcionka nie obsługuje polskich znaków i ominęło mi literkę" ł "za co najmocniej przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż :) ale nie wiem dlaczego te cienie kolorystycznie jakoś przypominają mi paletę naked 3 :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) palet Naked nie miałam okazji przetestowac ale z tego co widzę na zdjęciach rzeczywiście uderzające podobieństwo ;)

      Usuń

Prześlij komentarz