DEBA BIO VITAL KREM DO RĄK I PAZNOKCI Rubella Beauty

DEBA  BIO VITAL ODŻYWCZA PIELĘGNACJA DŁONI


Krem do rąk i paznokci z olejków organicznych. Wzmacnia naturalną ochronę skóry przed czynnikami zewnętrznymi. Głęboko odżywia suchą skórę rąk, utrzymując ją elastyczną i nawilżoną. Nawilża i wzmacnia paznokcie. Zawiera w 100% certyfikowane BIO składniki.
Sposób użycia: delikatnie rozprowadzic krem na rękach aż do całkowitego wchłonięcia.



Według mnie najlepiej użyc mniejszą porcję kremu a częściej :)


Pewnego razu robiąc zakupy w Biedronce zwróciłam uwagę na kosmetyki i od razu wpadły mi w oko kremy do rąk DeBa. Kremy zapakowane są w kartoniki, na opakowaniu tego akurat kremu były migdały (myślę że jest jeszcze wersja nagietkowa), ja kartonik wyrzuciłam od razu :) Nie dało się przegapic informacji o tym że w kremie znajdują się fajne składniki bio olejek ze słodkich migdałów, bio masło babassu, masło kakaowe, oliwa z oliwek, witamina F. Z przyzwyczajenia spojrzałam na skład i rzeczywiście krem jest bogaty w olejki naturalne (skład na zdjęciu). Cena 4,99zł o ile dobrze pamiętam to już w ogóle rewelacja, tubka 75ml idealna żeby ją ze sobą nosic w torebce. Rzecz jasna kupiłam :)


Już przy pierwszym użyciu bardzo mi się spodobał, ma słodki jak dla mnie bardzo przyjemny zapach, kojarzy mi się z orzechami, budyniem czekoladowym, kremem orzechowym :p zjadłabym ;)
Bardzo szybko i bardzo dobrze się wchłania, zapach na dłoniach nie jest już taki trwały niestety. Po dłuższym stosowaniu (moja druga tubka) zauważyłam że szczególnie skórki wokół paznokci wyglądają na odżywione i nawilżone.
Polecam!!!


Komentarze