Ulubieniec nawilżający krem pod oczy NONI CARE intensive

Hej!

Dziś szybki post o jednym malutkim ale bardzo ważnym kosmetyku, o kremie pod oczy!
Niedawno zaczęłam kolejną tubkę tego produktu, jestem z niego baaaardzo zadowolona więc postanowiłam podzielić się z Wami tą pozytywną opinią.





  


To chyba pierwszy krem pod oczy który miałam o tak intensywnym zapachu, pachnie bardzo świeżo cytrynowo, limonkowo, sam zapach pobudza oczka :) Bałam się troszkę że może przez to podrażniać skórę wokół oczu ale nic z tych rzeczy :) mimo iż stosuję go nawet na powiekach.
Krem jest z serii Intensive, ma dość bogatą, nietłustą konsystencję jak na krem pod oczy ale rewelacyjnie się wchłania a nie "znika" na skórze pozostawia taką warstwę ochronną. Używam go na dzi, pod makijaż i na noc, staram się raczej wklepywać go niż wcierać. W zasadzie już po pierwszym użyciu zauważyłam że skóra jest lepiej nawilżona, przez co zmarszczki są mniej widoczne. Nie wiem jak się wypowiedzieć na temat zmniejszania opuchlizny i cieni pod oczami, z tym pierwszym raczej nie mam problemu a cienie jak są maskuję korektorem ;) Przy systematycznym stosowaniu tego kremu zauważyłam poprawę nawilżenia, sprężystości skóry wokół oczu. Bardzo gorąco polecam :)
Można go kupić w Drogeriach Natura cena ok 16 zł


dziękuję za uwagę  
pozdrawiam Aga  

Komentarze

  1. Kosmetyki Noni Care w ogóle są świetne! Ja miałam cukrowy peeling do ciała i krem nawilżający do twarzy, byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten krem zdecydowanie zachęcił mnie do wypróbowania innych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz