Makijaż szare smoky eye paletka Essence All about Greys

Hej! 

Dziś obiecana recenzja paletki której użyłam do wykonania wczorajszego makijażu. Paletkę dostałam w prezencie, z tej serii  posiadam jeszcze all about...Bronze, cienie są naprawdę super. Bardzo podoba mi się pomysł na transparentne opakowania, jeśli ktoś, jak ja posiada większą ilość kosmetyków to wie, jak to ułatwia życie. W opakowaniu znajdują się cienie matowe, metaliczne i takie z drobinkami. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, łatwo się rozcierają, można budować intensywność koloru. Dzięki tej paletce możemy stworzyć różne kombinacje makijażu, delikatny, dzienny, błyszczący, matowy, imprezowy czy mocne klasyczne smoky eye. Paleta jest bardzo dobrze obmyślana, ja widzę dwa rządki cieni: chłodne na górze i cieplejsze na dole. zaczynając od lewej pierwsze cienie idealnie rozjaśnią wewnętrzne kąciki czy łuki brwiowe, następne są metaliczne więc dodadzą "błysku" makijażowi, cienie nr 3 są ciemniejsze i mają mniej błyszczące wykończenie idealnie sprawdzą się do "przydymienia" czy do konturowania, te najciemniejsze do podkreślenia kształtu i wykończenia makijażu oka. Jest wszystko czego możemy wymagać od palety szarości. Gorąco polecam!!!

ESSENCE All about Greys








 Swatche:


 
makijaż dla brunetki ciemne brązowe oczy smoky eye szarości essence all about greys paleta cieni

Dziękuję za uwagę
pozdrawiam serdecznie Aga ;)

Komentarze