wieczorowy zmysłowy makijaż walentynkowy bordo i złoto Makeup Revolution nudes and smoked collection

Hej!

Zapraszam na krótkiego posta głównie zdjęcia w sumie.
Oto moja propozycja makijażu walentynkowego jeśli macie jakieś pytania to piszcie proszę w komentarzach chętnie odpowiem :) 





Dodaj napis


  • Cienie których użyłam do makijażu oka to głównie kolory z paletki Makeup Revolution, awesome eyeshadow collection "nudes and smoked" taki cynamonowy kolorek nad załamaniem powieki, potem troszkę ceglastego w załamaniu, ciemne bordo w zewnętrznym kąciku i na dolnej powiece jeśli macie paletkę i chciałybyście wiedzieć dokładnie które cienie to mogę bez problemu wskazać  :)
  • złotko na górnej to twinkle z paletki "Joy to the girls" Too faced
  • użyłam też eyelinera w żelu Maybelline na linii rzęs i  na linii wodnej
  • brwi podkreśliłam pomadą Makeup Revolution w odcieniu Ash brown
oraz pierwszy raz od długiego czasu dokleiłam rzęsy ten model to Ardell "wispies"


 dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie  
Aga :)

Komentarze