hot colors hyper energetic swatche recenzja cieni my secret pomarańczowy mat

Hej!

Ostatnio wpadła mi w ręce ta paletka cieni, kupiłam ją w Naturze na jakiejś promocji o ile dobrze pamiętam 6,99 zł zapłaciłam za nią. Trudno mi powiedzieć jaka jest regularna cena tych cieni. Występuje w innych wersjach kolorystycznych. Muszę powiedzieć że nie spotkałam się z lepiej na pigmentowanym, intensywnym matowym cieniem niż ten pomarańcz, zresztą sami zobaczycie na swatchach :) pozostałe kolory w paletce też są super, koral idealnie się rozciera i daje naturalny efekt, fiolet i niebieski są dobrze napigmentowane i mają miękką formułę więc możemy nałożyć niewielką ilość i rozetrzeć je żeby uzyskać efekt smoky lub dołożyć kolejną warstwę żeby uzyskać mega krycie.






 swatche na bazie pod cienie Avon



w tym makijażu użyłam tylko koralowego cienia w załamaniu, fioletu na górnej powiece i niebieskiego na dolnej



dziękuję za uwagę :) pozdrawiam serdecznie :*
aga

Komentarze