Codzienny naturalny makijaż matowe brązy cienie Sensique trendy eyeshadows i żel do brwi Essence make me brow

Hej!

Wiele osób pyta mnie o dobre, niedrogie, matowe cienie w naturalnych kolorach jak również o to czym naturalnie podkreślić brwi. W tym poście opiszę produkty które dla mnie sprawdzają się idealnie, może Wam też się spodobają i same spróbujecie :)

CIENIE DO POWIEK SENSIQUE trendy eyeshadows

Natural chic 114

Już od dłuższego czasu używam tych cieni jeśli chcę zrobić naturalny makijaż, nie widać tego po zużyciu bo jest to druga paletka, pierwsza oczywiście mi upadła i dwa cienie kompletnie się wykruszyły. Cienie kupiłam w Drogerii Natura kosztują ok 10 zł. O ile dobrze pamiętam występują w innych wersjach kolorystycznych, ja wybrałam chłodne brązy ale są też ciepłe, jest nawet osobny zestaw do brwi w takim samym opakowaniu.

Są bardzo dobrze na pigmentowane, super się rozcierają i utrzymują na powiece. Mają miękką formułę, wiem że na zdjęciu (szczególnie dwa brązy na dole) wyglądają trochę chropowato ale to tylko dlatego że używam ich do brwi i nakładając je na pędzelek troszkę po nich drapię. Jeśli chodzi o kolory to jest tu wszystko czego potrzebujecie do wykonania naturalnego makijażu. Ja używam wszystkich 4 cieni:

DO MAKIJAŻU OCZU:
kremowy- wewnętrzne kąciki oraz pod łuk brwiowy nie znajdziecie lepiej na pigmentowanego kremowego cienia w takiej cenie, a jeśli znajdziecie to dajcie znać ;)  
cielisty czy raczej kawa z mlekiem- jest delikatnie ciemniejszy od koloru mojej powieki ja nakładam go na całą górną powiekę i rozcieram nad załamanie
jaśniejszy brąz- nakładam wzdłuż linii rzęs na dolnej powiece od wewnętrznego kącika do połowy powieki oraz w załamaniu górnej
ciemniejszy brąz- podkreślam dolną i górną powiekę w zewnętrznych kącikach

DO PODKREŚLANIA BRWI:
kremowy- nałożony pod łuk brwiowy podkreśli kształt brwi i optycznie ją "podniesie" (wiecie o co chodzi ;)
jaśniejszy brąz - idealnie podkreśli brwi blondynek w chłodnych odcieniach, nie ma w nim rudawych ani żółtych tonów, w każdym świetle naturalnie się prezentuje
ciemny brąz- idealny do podkreślenia brwi brunetek :) ja go używam

makijaż ten wykonałam dokładnie tak jak opisałam wyżej, dodatkowo linię wodną podkreśliłam kredką a kreskę na górnej powiece zrobiłam czarnym eyelinerem.








ŻEL DO BRWI ESSENCE MAKE ME BROW

02 browny brows

Są dostępne w dwóch odcieniach 01 blondy brows i 02 browny brows. Nie pamiętam dokładnie ile kosztują chyba ok 11 zł. Opis na opakowaniu informuje że jest to produkt 3 w 1 i zapewnia kolor, zagęszczenie i kształt. Opakowanie jest nieduże, posiada mały aplikator dzięki któremu precyzyjnie możemy nałożyć produkt. Żel ma brązowy, chłodny odcień, "mokrą" formułę ale dobrze zastyga i trzyma kształt. Jak widać na zdjęciu w żelu zawieszone są takie "niteczki" które pewnie mają za zadanie zagęścić brwi przez doczepienie się do włosków, jeśli tak się dzieje to efekt jest na tyle subtelny że nie udało mi się tego zauważyć. Ja tego żelu używam głównie w celu utrwalenia kształtu, nakładam go na dwa sposoby jeśli chcę żeby efekt był bardziej naturalny maluję brwi cieniem i skośnym pędzelkiem a następnie nakładam żel a jeżeli chcę mocniej podkreślić brwi najpierw nakładam żel a potem cień.  









dziękuję za uwagę
pozdrawiam serdecznie
Aga :*

Komentarze

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż i ja również w bardzo podobny sposób lubię malować się na co dzień. Jestem zdania, że jak najbardziej warto jest używać również dobrych i sprawdzonych kosmetyków do makijażu. Ja sobie od zawsze chwalę te z firmy https://eveline.pl/ i muszę przyznać, że maluje się nimi super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz