makijaż turkus i fiolet dla brązowych oczu Bell, Lovely, Inglot, Catrice

Hej! 

Jak zapowiadałam w ostatnim poście, pora na kolory! Makijaż w rzeczywistości był bardziej intensywny, zdjęcia tego nie odzwierciedlają, myślę że jeszcze trochę czasu minie zanim się nauczę używac dobrze mojego aparatu :( bądźcie cierpliwi...


Makijaż oka wyglądał tak w przybliżeniu, w efekcie końcowym zdecydowałam się jednak na ciemniejszą kredkę na linii wodnej bo z taką lepiej się czuję ;)

cienie jakich użyłam


 krok po kroku

  1. na całą powiekę nałożyłam hypoalergiczny korektor w płynie Bell 01
  2. w wewnętrznych kącikach i pod łukiem brwiowym nalozyłam jasny matowy róz Inglot 356
  3. w zalamaniu powieki nakładalam miękkim pędzlem niewielkie ilości matowego fioletu Catrice 370, rozcierając dokladnie i stopniowo dokładając cienia
  4. na całą ruchomą powiekę nalożyłam cień w sztyfcie Bell 07, jako bazę a następnie palcem wklepałam cień w podobnym odcieniu Inglot 117 delikatnie rozcierając go ku górze
  5. na dolną powiekę nałożyłam metaliczny fiolet 050 Catrice
  6. linię wodną pomalowałam jasnym zielonym cieniem w kredce Lovely 04, jak już pisałam potem jednak zdecydowałam się na czarną kredkę ;)
  7. w zewnętrznych kącikach dodałam niewieką ilośc kobaltowego cienia Rimmel którego pewnie juz nie dostaniecie :( ale odcień jest w modzie więc w każdej szafie znajdziecie odpowiednik ;)



dziękuję za uwagę 
:* pozdrawiam
Aga

Komentarze