Kosmetyki do pielęgnacji Green Pharmacy, Batiste, Eveline, Bourjois 100% olejek arganowy

hej!
przedstawiam nowości na mojej półce z kosmetykami, takie które warto kupic i takie które bardzo ułatwiają codzienną pielęgnację i dlatego pewnie przez dłuższy czas się z nimi  nie rozstanę :)



Green Pharmacy płyn micelarny 3 w 1 Owies 

 

Zauważyłam go przypadkiem w drogerii a mój zielony Garnier juz się kończy więc potrzebowałam płynu micelarnego. Na półce zauważyłam własnie ten i chyba jeszcze jest rumiankowy, ogólnie lubię produkty Green Pharmacy, nigdy się nie zawiodłam. Cena 12,99 zł za 500ml! Myślę że na jakiś czas Garnier pójdzie w odstawkę bo ten jest równie dobry a jest go jeszcze więcej :)

o produkcie:
  • wiem że na opakowaniu jest info że płyn jest bezzapachowy ale według mnie pachnie bardzo delikatnie :) przyjemnie,
  • nie szczypie w oczy, 
  • bez problemu zmywa makijaż, maskarę 
  • nie lepi się,
  • nie zostawia filmu na twarzy,
  • nawilża skórę 

Bourjois Radiance Boosting face scrub rozświetlający peeling do twarzy

 

Jeśli chodzi o kosmetyki to sceptycznie podchodzę do produktów typu rozświetlający peeling, itp. peeling chyba ma złuszczac przede wszystkim ;) W tym przypadku przekonał mnie miąższ pomarańczy w składzie, ostatnio jestem łasa na takie cytrusowe rzeczy :)
Na opakowaniu jest nazwa Gommage, pamiętam z kosmetologii że peelingi typu gommage to połączenie jakby dwóch metod złuszczania w jednym produkcie peeling enzymatyczny z dodatkowymi drobinkami złuszczającymi. Może w tym przypadku tez tak jest w końcu są jakieś ekstrakty z owoców cytrusowych a wiemy że opisy na opakowaniach są bardzo skąpe, a może Gommage to po prostu peeling po francusku :D

o produkcie:
  • ja nakładam go na oczyszczoną, zwilżoną skórę i zostawiam do wchłonięcia się tego kremu (bazy) a potem masuję skórę wtedy według mnie peeling działa najlepiej
  • pachnie bardzo delikatnie, świeżo bardziej ogórkowo niż pomarańczowo ale już sam zapach daje uczucie świeżości,
  • drobinki są bardzo małe, delikatne, może nawet za delikatne jak dla mnie, ale za to są ostre trzeba po prostu dłużej nimi popracowac ;)
  • mimo drobnych ziarenek dobrze złuszcza,  pozostawia uczucie czystej skóry
  • bez większego problemu się zmywa, zostawia skórę czystą, nawilżoną, bardzo przyjemną w dotyku,
  • odblokowuje pory,
  • zdecydowanie kupię ponownie :)

Suchy szampon Batiste Dry shampoo Oriental


 

nie jest to mój pierwszy suchy szampon Batiste czy w ogóle suchy szampon, ale dla mnie najlepiej sprawdziły się właśnie Batiste, XXL Volume czy też Deep Brown. Od marca można je kupic w Rossmannie juipi :)
Ja suchego szamponu używam rzadko tak naprawdę ale od kiedy pierwszy raz go wypróbowałam to lubię miec na półce bo się przydaje np. w przypadku kiedy budzę się z koszmarną fryzurą a nie mam czasu umyc głowy lub kiedy w ciągu dnia włosy "oklapły" lub najzwyczajniej żeby dodac włosom objętości. 

o produkcie:
  • bardzo ładnie pachnie, słodkimi owocami?
  • unosi włosy u nasady (a spotkałam się z takim który tego nie robi ;) )
  • nie skleja włosów, 
  • łatwo się wyczesuje,
  • włosy są miękkie, puszyste, nie obciążone, nie są matowe,

Eveline krem maska do rąk i paznokci (mini produkt)

 

Zamierzony zakup! Kremu używałam już w pełnej wersji i pamiętam że ekspresowo się wchłaniał a ostatnio zastanawiałam się czy własnie kremy do rąk też są w mini tukbach zależy mi żeby miec go zawsze pod ręką a nie zawsze mam ze sobą torebkę ta tubka mieści się do kieszeni :) Wiadomo że to mało ekonomiczne rozwiązanie bo bardziej opłaca się jednak kupic dużą wersję. 

o produkcie:
  • ma bardzo delikatny zapach,
  • bardzo szybko się wchłania, 
  • duża zawartośc gliceryny która nawilża, odżywia suchy naskórek, regeneruje, zatrzymuje wilgoc w skórze,
  • poprawia wygląd skórek wokół paznokci,


 Olejek Arganowy 100% 

Nawet nie robiłam zdjęcia etykiety bo jest tak tłusta że i tak mało co na niej widac. Ten akurat kupiłam na allegro zamawiając inne rzeczy. Opakowanie według mnie jest takie sobie, kiedyś miałam w buteleczce z zakraplaczem i dużo łatwiej się go stosowało, tutaj dużo olejku ocieka po butelce. Olejek arganowy naprawdę warto miec w swoim domu, jego zastosowanie w pielęgnacji jest duże. Ja w tej chwili używam go na noc, zamiast kremu pod oczy, jak na olejek szybko się wchłania natomiast pod makijaż kompletnie się nie nadaje. Czasem stosuję go na całą buzię, często rozcieram na dłoni 2 krople i wcieram w końcówki włosów, używam go też na skórki wokół paznokci :) 

oto kilka właściwości olejku arganowego:
  • poprawia elastycznośc skóry,
  • opóźnia procesy starzenia, wygładza zmarszczki,
  • działa regenerująco,
  • wzmacnia paznokcie, pomaga w walce z rozdwajającą się płytką paznokcia,
  • odżywia włosy,  
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Aga



Komentarze