Wibo Neutral eyeshadow palette i zmysłowy makijaż z hiszpańskim akcentem

Hej! 

Przedstawiam moją propozycję uwodzicielskiego makijażu z akcentem hiszpańskim :) niżej znajduje się lista kosmetyków których użyłam.









Lista kosmetyków

  1. podkład Pierre Rene skin balance cover w odcieniu 27 cream, korektor pod oczy Maybelline Affinitone odcień 01 nude beige, puder półtransparentny Wibo Fixing Powder.
  2. konturowanie kremowy zestaw do konturowania Kobo, bronzer Kobo 311 Nubian Desert, roż Sleek w odcieniu rose gold, rozświetlacz Wibo Diamond illuminator
  3. oczy: cień w kremie Maybelline Color tattoo, w odcieniu creme de nude 93 (użyłam go jako bazy pod cienie), paleta cieni Wibo Neutral Eyeshadow Palette (magic touch, summer breeze, naked look, milk chocolate, warm soil, smoky black), czarny eyeliner w żelu Maybelline i czarny khol Rzęsy zagęściłam kilkoma kępkami i wytuszowałam mascarą, już nie pamiętam którą :o
  4. brwi, kredka do brwi Wibo, brązowy cień, mascara do brwi Maybelline Brow drama
  5. usta matowa pomadka w płynie Lovely extra lasting 03


Paleta cieni WIBO neutral eyeshadow palette 






 cena ok 30 zł 

wybaczcie że nie ma zdjęć swatchy ale mam problem z autofokusem i światło tez było słabe zdjęcia wyszły beznadziejnie, więc nie wstawiałam.

Co mogę powiedzieć o tej paletce... do tej pory nie spotkałam się z tak fajnymi matowymi odcieniami w jednej palecie ogólnie dostępnej w drogerii, w tak przystępnej cenie. Kolory są uniwersalne więc będą pasowały do każdego typu urody, można nią wykonać delikatny i mocniejszy makijaż. Sama paletka jest bardzo praktyczna, w środku jest lusterko które w zupełności wystarczy żeby wykonać makijaż. Cienie są miękkie, trzeba nakładać je na bazę bo mogą się troszkę osypywać. 

Polecam !!!

Dziękuję za uwagę, nie będę się rozpisywać jeśli macie jakieś pytania piszcie komentarze 
z chęcią odpowiem :)

Aga   

Komentarze