Kolorowy karnawałowy makijaż paleta Makeup Revolution London Awesome eyeshadow collection Nudes and smoked collection

Hej!

Witam w Nowym Roku 2016! wow ależ ten czas leci... życzę wszystkim wszystkiego dobrego :) nie przedłużam...

w takim razie zapraszam na prezentację makijażu karnawałowego który wykonałam przy użyciu świetnej paletki 100 cieni od Makeup Revolution London. Paletkę dostałam od mojej kochanej siostry <3 która występuje również w tym poście w roli modelki :) cienie których użyłam to głównie fiolety, chciałam podkreślić zieloną tęczówkę, ale żeby nie było tak nudno w wewnętrznych kącikach dodałam turkus a na ruchomą powiekę niebieski brokat opalizujący na fiolety i róże :)




green eyes makeup colourful makeup

Paleta Nudes and smoke collection awesome eyeshadow collection MAKEUP REVOLUTION

100 kolorów cieni do powiek w solidnie wykonanej plastikowej obudowie, w środku znajduje się lusterko i dwie pacynki do nakładania cieni. Ta paletka to mix cieni matowych, perłowych, o satynowym wykończeniu oraz takich z drobinkami. Kolory pozwolą na wykonanie makijażu delikatnego, naturalnego, dziennego, ciemniejszego, smoky a nawet jeśli chcemy poszaleć z kolorami jest kilka jaskrawych odcieni różu, fioletu, turkusu. Jakość cieni bardzo mi się spodobała, efekt koloru można stopniować więc super :) Polecam wszystkim :)









dziękuję za uwagę :* 
aga

Komentarze

  1. Dzieki za noworocznego posta, siostra naprawde... Niesamowicie pieknie wyszedl ten taniec z kolorami! Czekam na nastepne posty!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz