Propozycja makijażu w kolorach bordo w stylu grunge make up



Hej! 

Dziś przedstawię Wam propozycję mojego makijażu w stylu Grunge, jak mnie znacie to wiecie że zrobię to z ogromną przyjemnością :)

Jak wykonałam makijaż krok po kroku:


1. Zaczęłam od oczu gdyż nie lubię potem sprzątać bałaganu z policzków po ciemnych cieniach ;) na powieki nałożyłam krem pod oczy NONI CARE, następnie kamuflaż w płynie Catrice 02. 
2. Praktycznie na całej powiece roztarłam cień 344, czarną kredką CATRICE 010 Please, Mauve Black! obrysowałam kontur oka, górną i dolną powiekę, następnie roztarłam linie. 
3. Nad załamaniem powieki roztarłam pomarańczowy cień z Inglota, bardzo delikatnie, tak żeby stanowił on kolor przejściowy dla ciemniejszych cieni. 
4. W załamaniu i delikatnie nad załamaniem powieki roztarłam bordowy cień nina ricci a następnie dodałam ciemniejszy jedynie w zewnętrznych kącikach.
5. To samo na dolnej powiece, przy linii rzęs bordo a następnie ciemny jeżynowy od zewnętrznych kącików. 
6. Po tym jak skończyłam zabawę z cieniami, oczywiście podkreśliłam brwi eyelinerem Essence london baby i mascarą do brwi Maybelline następnie na całą twarz nałożyłam podkład EVELINE ideal cover  full HD 204 nude i przypudrowałam buzię pudrem WIBO fixing powder
7. Na policzkach kulki brązujące, róż z paletki Lauren Luke my " fierce violets "Sepia rose i rozświetlacz Wibo.
8. Usta obrysowałam czarną kredką, którą roztarłam, na to nałożyłam pomadkę Avon w odcieniu Oxford Wine, delikatnie oprószyłam to cieniem nina ricci (tym ciemniejszym) 
9. Last but not least... Rzęsy! tusz! i volia....

makijaż w stylu grunge makeup brown eyes dla brązowych oczu

Kosmetyki jakich użyłam w sumie wymieniłam wyżej ale postaram się w niedługim czasie zrobić recenzję podkładu Eveline i tego rozświetlacza z Wibo :)

dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie :)
Aga 

Komentarze