Upiorny makijaż na Halloween Make up zainspirowany przez artystę Mac Zombie Dead

Hej!
w ostatnim czasie na Instagramie zobaczyłam zdjęcie artysty Mac, makijaż halloweenowy zombie, bardzo mi się spodobał :) miałam okazję więc postanowiłam spróbować własnych sił.

Do wykonania makijażu użyłam:
najjaśniejszego podkładu w kremie jaki mam Kobo ideal cover makeup,
pudru utrwalającego Wibo, 
do konturowania białego, matowego cienia do powiek Inglot, oraz szaro burego freedom system 358 Inglot
czarnej kredki, 
czarnego matowego cienia do powiek,
Duraline Inglot,
eyelinera w żelu Maybelline,
upiornie i skandalicznie zlepiającego rzęsy tuszu scandaleyes xxxtreme Rimmel (tylko do tego się nadaje)
na samym końcu dodałam srebrny glitter i srebrny cień
modelka zużyła pół opakowania chusteczek Bebe do demakijażu :) jeszcze raz dziękuję Olu :)

Zdjęcia robione w różnym świetle, te ostatnie z eksperymenty z filtrami :)






buziaki :*
Aga

Komentarze