Paleta cieni W7 In the night smokey shades makijaż w fioletach podkreślający zielony kolor oczu

Hej! 

Dziś przedstawię Wam kolejną z palet W7 tym razem In the night :) Dwa lub trzy razy przymierzałam się do wykonania na sobie makijażu cieniami z tej paletki, chciałam użyc najlepszych jakościowo odcieni czyli w tym przypadku fioletów ale ja czuję się koszmarnie w fioletach więc czekałam aż będę mogła wykonac ten makijaż na kimś innym i pod moje pędze już kolejny raz wpadła moja siostra Edytka bardzo jej dziękuję :*

Opakowanie jest wykonane tak samo jak opakowanie paletki z poprzedniej recenzji W7 In the Buff, jest metalowe, w środku, w miękkim materiale znajduje się 12 cieni oraz pacynka do nakładania cieni z drugiej strony zakończona syntetycznym pędzelkiem. Wszystko ładnie się prezentuje ale co do jakości samych cieni powiedziałabym że jest średnio, jak na tak intensywne odcienie spodziewalam się lepszej pigmentacji...  cienie z paletki Lightly toasted W7 według mnie wypadły pod względem jakości zdecydowanie lepiej.

 Cena ok 29 zł 








Postaram się krótko opisac każdy z tych odcieni:


Dusty jasny róż z perłowym białym połyskiem, np do rozświetlenia łuku brwiowego lub kącików :)
Wonderland po roztarciu piękny kolor różowego złota, w świetle połyskuje żółtym złotym kolorkiem
Summer szary iskrzący kolorek z domieszką brązu, najlepiej nakładac go na mokro (z Duraline np) gdyż po pierwsze osypuje się a po drugie po roztarciu jest mało widoczny
Atlanta iskrzący jasny brudny róż z bardzo drobnymi srebrnymi drobinkami, również polecam nakładanie na mokro
Abracadabra bardzo łady zgaszony fiolet z iskrzącymi drobinkami, niestety słabo napigmentowany, również polecam nakładanie koloru na mokro
Top Hat intensywny fiolet z ciepłym perłowym różowawym połyskiem, już zdecydowanie lepiej napigmentowany
Razzamataz nie jestem w stanie zauważyc znaczącej różnicy między tym kolorem a kolorem top hat, może delikatniej chłodniejszy odcień fioletu, po roztarciu wyglądają identycznie
Lady Luck piękny różowy kolor z dużą ilością widocznych, srebrnych drobinek aplikacja na sucho według mnie niemożliwa
Laura E metaliczny kolor rdzy w cieniu przypomina ciepły brąz, w słońcu pięknie połyskuje miedziany kolor, dobra pigmentacja
Party Popper połyskujący i iskrzący na srebrno delikatny róż ale z chłodnym, niebieskawym połyskiem
Gate Crash perłowy popielaty kolorek
Bologna matowa czerń niestety słabo napigmentowana na sucho dosłownie znika przy roztarciu.

makijaż fiolet dla zielonych oczu eyeliner




Lista kosmetyków jakich użyłam do wykonania makijażu Edytki:


podkład Revlon Colorstay 330 Natural tan  
puder transparentny My secret 
korektor pod oczy Inglot 96
brwi eyeliner Essence London baby 
czarna kredka Kajal marokańska 
rzęsy maskara Lashgasm Too Faced i kępki Ardell 
cienie W7 In the night, nad załamaniem powieki i w wewnętrznych kącikach Wonderland
na środek ruchomej powieki Lady luck z Duraline Inglot, w załamaniu powieki Laura E, w zewnętrznym kąciku na górnej i dolnej powiece przy linii rzęs Top Hat
eyeliner w żelu Maybelline czarny
konturowanie twarzy ziemia egipska Bikor
usta (jasne) konturówka Essence 12 wish me a rose
usta (ciemniejsze) konturówka Essence 15 honey berry

dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie :* 
Aga 

 

Komentarze